11 Φεβρουαρίου 2011

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΟΛΥΜΠΙΟΥ
Θυμάμαι Όσα Είχες Πει

ΝΑΙ!
ΚΑΙ ελληνικό!


Δέσποινα Ολυμπίου
Θυμάμαι Όσα Είχες Πει
Release: 2004

Ακόμα ελπίζω σε κάτι
τόσο καιρό που' χεις φύγει
ακόμα έξω στο δρόμο κοιτώ
ψάχνω στον κόσμο μήπως σε δω.

Ακόμα ελπίζω σε κάτι
τόσο καιρό που μου λείπεις
ακόμα ακούω στην πόρτα κλειδιά
ίσως ακόμη δεν είναι αργά.

Θυμάμαι όσα είχες πει
κι ακόμα ελπίζω σε κάτι
να σε ξεχάσω εγώ μπορεί
μα δε μπορεί μια αγάπη

Θυμάμαι όσα είχες πει
τ' ακούω μες τα όνειρά μου
να σε ξεχάσω εγώ μπορεί
μα δε μπορεί η καρδιά μου

Ακόμα ελπίζω σε κάτι
τόσο καιρό σ' έχω χάσει
ούτε ένα μύνημα, ούτε μια ευχή
μα λέω δε μ' έχεις ξεχάσει.

Θυμάμαι όσα είχες πει
κι ακόμα ελπίζω σε κάτι
να σε ξεχάσω εγώ μπορεί
μα δε μπορεί μια αγάπη

Θυμάμαι όσα είχες πει
τ' ακούω μες τα όνειρά μου
να σε ξεχάσω εγώ μπορεί
μα δε μπορεί η καρδιά μου...